דרושים | חיפוש עבודה | קורות חיים

072-2700717

עובדים המעונינים לעבוד ב-

*נקה שדות

המאגר הגדול - קורות חיים פלטינום

  • תחום
  • גיל
  • ישוב
  • נסיון תעסוקתי
  • שירות לקוחות-נציגי שירות לקוחות
  • 0
  • תל אביב
  • קורות חיים -
  • שיווק-אחראי תפעול ופרוייקטים
  • 0
  • קורות חיים -
  • מכירות-סוכן מכירות טלפוני/טלמרקטינג
  • 0
  • חולון בת-ים ראשון לציון
  • קורות חיים -
  • מחשבים ורשתות-Help Desk - מחשבים ורשתות
  • 30
  • ירושלים והסביבה
  • קורות חיים - אני אוהב להתעסק במחשבים מ

מציג קורות חיים 1-11 במאגר הגדול

כל התוצאות
  • תחום
  • גיל
  • ישוב
  • נסיון תעסוקתי
  • אדמיניסטרציה-איש/ת אדמניסטרציה
  • 40
  • רפואה משלימה-רפואה סינית
  • 29
  • דפוס-דפס דיגיטאלי
  • 48
  • אינטרנט-Affiliate
  • 23
  • אופטיקה-מוכר אופטיקה
  • 26
  • אדמיניסטרציה-איש/ת אדמניסטרציה
  • ראשון לציון
  • ניסיון תעסוקתי:
    2016 ועד היום צ מנהלת משרד שג מעליות * מענה טלפוני של קריאות של חילוץ ותקלות והקלדתם במערכת. * מעקב אחר התקלות שאכן התבצעו והזנת התקלה והטיפול למערכת . * הדפסת הצעות מחיר למתעניינים בשרות . * הוצאת חשבוניות עבור השרות והתקלות וגביית כספים. * תאום פגישות .
    2013_2016 צ מזכירה בהנהלת רשת המזון סופר ברקת * קבלת קהל ומסירת תשלומים לספקי הרשת .מענה טלפוני ללקוחות החברה. * תיאום פגישות למנכ ל החברה. הכנת חדר ישיבות_ סיכום הישיבה בכתב. * הקלדת תעודות משלוח. חשבוניות. החזרות והעברה בין סניפים בתוכנת soft stor . * עבודה בצוות של 5 פקידות .
    2009_2013 צ פקידה ברשת מזון יינות ביתן * שילוט מבצעים לחנות . * קליטת מחירים חדשים. ופתיחתם מוצרים חדשים במערכת ושידור לקופות. * התנהלות מול ספקי החנות. * הקמת יחידות מידה ומעקב אחר מחירים מעודכנים על המוצר. * הקלדת תעודות משלוח וחשבוניות. ספירות מלאי .השמדות. החזרות למערכת.
  • אדמיניסטרציה-בק אופיס back office
  • 28
  • עריכה, תוכן וספרות-גהה / שכתוב
  • 23
  • מהנדסים-מהנדס מכונות
  • עכו
  • ניסיון תעסוקתי המכללה האקדמית להנדסה אורט בראודה. כרמיאל 2015 אסיסטנט המעבדה לתופעות מעבר * הסבר ולימוד החומר העיוני * הדרכה וסיוע במהלך ביצוע הניסויים * הערכות עבודה ומתן ציונים
    013 נטוויז'ן בע מ 2009_2011 נציג תמיכה טכנית * מתן שירות ותמיכה טכנית בתקלות רשת * מכירות רשת וציוד היקפי פרויקטים תכן מטוס זעיר במנהרת רוח 2015 פרויקט תכן משולב מחקר אשר דן בתכן מטוס זעיר במנהרת רוח מוגבלת נפח לצורך דימוי כוחות העילוי והגרר הפועלים על כלים תת_מימיים. במהלכו פותח מודל כנף על בסיס תורת הזרימה הפוטנציאלית. ניתוח בשיטת FEA עבור חלק סטטי 2015 פרויקט בתחום אלמנטים סופיים אשר במהלכו נותחה תושבת מקרן לשלוש סוגי אנליזות: סטטית. תרמית וסטטית ומשולבת לצורך ניתוח המאמצים המתפתחים והצעת שיפור מבני כפועל יוצא ממסקנות האנליזות. כישורים שפות
  • חשבונאות כספים-הנהלת חשבונות
  • בני ברק
  • ניסיון מקצועי: * אוקטובר 2014 ועד היום_ מנהלת חשבונות וחשבת שכר במשרה מלאה במשרד רואה חשבון. במסגרת עבודתי חשבתי תלושי שכר למעלה מ_150 עובדים חודשים. יומיים. שעתיים וגלובאליים בתוכנת מכפל . בנוסף מנהלת חשבונות ל_25 חברות בתוכנת פריוריטי. במסגרת עבודתי התעסקתי בקליטת חומר למערכת .תשלומים למוסדות.דיווח מפורט (PCN) .דוחות נסיעה לחו ל .התאמות בנקים .כ.א. . ספקים .לקוחות. והגשת מאזנים לביקורת . * אוג 2013 עד ספטמבר 2014 _ מנהלת חשבונות במשרה מלאה בחברת מנהל 4 יו ו_ ביי גרופ במשרד המרכזי בישראל. שעוסק בפיתוח תוכנת SAP בהנהלת חשבונות בצפון תל צאביב. (ברשת משרדים בינלאומים). עיקר עיסוקי: ניהול שוטף של כספי הארגון. התנהלות מול לקוחות . מסב ללקוחות. התנהלות מול ספקים וביצוע תשלומים לספקים. התאמות בנקים ואשראי והכנה למאזן. ניהול שעות עובדים. * מרץ 2013 עד אוג 2013 _ מנהלת חשבונות במשרה חלקית (15 שעות שבועיות) במשרד הנהלת חשבונות וייעוץ מס שלמה אלפא בע מ . שברחוב כהנמן 64 בני ברק (מתן שירות לעיריות ב ב. מודיעין עלית. רמת גן. גיל צ עד. תל השומר. ובבנית המערכות החשבונאות והמשכורות בעת ייסוד ביה ח מעייני הישועה ). * מרץ 2013 עד אוג 2013 _ מורה בביה ס יסודי אזורי רמת אהרון ב ב . (15 שעות שבועיות) (במקביל למשרה חלקית כמנהלת חשבונות בחברת שלמה אלפא ) הכרות עם
  • אדמיניסטרציה-בק אופיס back office
  • גבעת שמואל
  • ניסיון תעסוקתי
    2014_2014 עיריית תל_אביב_יפו_ נציגת תעודת תושב ונציגת שירות בארנונה: הנפקת כרטיס לתושב בירורים ופניות של תושבים עד לסגירת טיפול. בתחום הארנונה: חילופי מחזיקים. קיזוזים והחזרים. אישורים לטאבו. הוצאת תו חניה. מים ועוד.
    2012_2013 א. חיימוביץ חקירות_ מנהלת משרד: פתיחת תיקים וסגירתם הפקת דוחות וחשבוניות דואר הוצאת נסחי טאבו. מינהל מקרקעי ישראל ומשכונות טיפול שוטף במשרד: הזמנת ציוד משרדי. סריקת מסמכים. צריבת קבצים. טיפול בלקוחות החברה ומענה טלפוני.
    2010_2012 אבי נימצוביץ משרד עו ד צ רפרנטית משפטית: טיפול תיקי עיריית הרצליה צ ביצוע הליכים משפטיים ומנהלתיים. חיובי לקוחות. פתיחת תיקי הוצל פ. חיובי הלקוח (עיריית הרצליה). שירות ללקוח ולחייבים.
    2009_2010 אילנית ביט _סוכנות לביטוח_ פקידה_ טיפול בסוגי הביטוח השונים (רכב.דירה.תאונות אישיות וכו')_ אישור ה.ת. הצעות מחיר. תביעות. ניהול חומר השוטף: מענה טלפוני. שירות למבוטחים.
    2008 בזק בינלאומי צ תומכת מכירה ENT+ אחראית טכנאים_ הכנת דוחות והכנסת פניות למערכת חיובי לקוחות הוצאת נתונים והמרתם לדוחות העבודה מול גורמי החברה ובמקביל גם מול גורמים חיצוניים.